Recenze (18)
Amor con fianza (2021) (pořad)
Kam se hrabou Nebezpečné vztahy!!
BoJack Horseman - Ryba na suchu (2016) (epizoda)
Zatím moje nejoblíbenější epizoda, krása! A ta hudba...
Dark - Season 3 (2020) (série)
Taková esteticky zdařilá slátanina.
Anakonda (1997)
Jako malej jsem to měl moc rád (a to mám odjakživa fobii z hadů). Teď už se na Anakondu dívám s nostalgickým úsměvem.
Brexit (2019) (TV film)
Přiznám se, že mě na začátku překvapilo, jak moc jednostranný diskurs film nastavuje. Je však místné zde relativizovat? Skutečná reakce představitelů skupiny leave a současný vývoj okolo Brexitu nám může napovědět. Líbí se mi, že jedno slovo ve sloganu může změnit dějiny. Líbí se mi tenhle výsměch britskému referendu v čele s Cambridge Analytica. Líbí se mi tenhle výsměch demokracii...
Bohemian Rhapsody (2018)
Pokud na konci filmu zahraje dobrá písnička, má divák pocit, že i film byl dobrej. A když jich zahraje pět...
Jack staví dům (2018)
Trier opět tlačí na pilu, chvílemi až moc. Kinosál se otřásal smíchy, ale od lovecké scény diváci trochu znejistěli. Jednotlivé incidenty jsou znepokojivé a nepříjemné, ale zároveň velmi podobné a člověk má dojem, že mohlo být o jeden, dva méně. Za výborný epilog přidávám hvězdičku. (BIO OKO 3.10. 2018)
Ten pravý, ta pravá? (2018)
Film je jeden dlouhý dialog, který mi ani nepřišel zajímavej. Něco jako, když si docela dobře s někým pokecáte, ale nikoho třetího, kdo se do řeči nemůže zapojit, nebaví vás hodinu a půl poslouchat, protože se bavíte furt o tom samém. Nuda, nuda a nepřirozená Winona.
Upgrade (2018)
Dobré akční sci-fi, které mi chvílemi připomínalo Černé zrcadlo nebo Ricka s Mortym. Sice to bylo celé od začátku dost předvídatelné, ale ve výsledku to moc nevadilo a konec vlastně i potěšil.
Americké psycho (2000)
Hvězdička navíc za pecku od New Order hned na začátku.