Recenze (817)
Gravitace (2013)
Tak trochu jiná road movie.... ovšem vizuálně.... to je o něčem jiném..... :-)
Hašišbába (2012)
Odvážných 5*? No a? Ten film se mně trefil do nálady...... Jo.... Jo.... Jo..... Není dokonalý, no a? Chci ochutnat nějaký cukrářský výrobek od Paulette.... Ne ze závislosti, ale z lidskosti.... 90%
Velký Gatsby (2013)
K čertu s kýčem, k čertu s hnidopišským pitváním, k čertu s chytruškami a chytrušáky..... Luhrman mě nechal 5 let od Austrálie čekat na zábavný výpravný vizuální prožitek..... Mohu chtít víc? Já ne..... Pro mě je film zábava.... Vizuální.... taky zvuková..... P.S. Soundtrack je po Drive zas jednou pro mě zážitek..... 85%
Let (2012)
Může být něco křehčejšího po Julianne Moore než Kelly Reilly?..... Ten film musíte vidět! Vlastně ne, ne nemusíte, ale měli by jste jej vidět... to e morálně sondový masakr pro každého....
Konečná (2013)
Jó.... zabte mě..... mučte mě..... Ale já viděl Rychlé Šípy..... Arnolda jako 6tého šípáka... nebo ze by to byl tygl???? Ať tak či onak... Film je zábava (mimochodem!!!!!!) a Arnold tam má své místo! jo! Jo! Jo!
Nic nás nerozdělí (2012)
Syrová podívaná, bez zdlouhavého unylého začátku... hned, jak se říká tvrdě n komoru.... Naomi je úžasná... A nejen ona, dokumentaristicky zpracované dílko je silné....
Nespoutaný Django (2012)
Před časem jsem se na Ch. Waltzem rozplýval..... Nevěřím vlastním brýlým a očím, že překonal sám sebe...... Je to frajer!!!!! Celý film s ním na rozdíl od Hanebných parchantů stojí a padá, což není vůbec špatně... :-)
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Tom je za superhero, ale...... Nutno podoknout, že ať tak či tak, scénář je inteligentní a pokud pominu nějaký komplex Toma, je to príma film... A Rosamunde? ... Mňam...
Země bez zákona (2012)
TAk jsem si zas jednou smlsnul na filmu.... :-) Guy Pearce je slizký, tfuj tajksl...
Atlas mraků (2012)
Pekelně dlouhá vizuální žranice, která si vyžaduje soustředění, ale která hlavně stojí za to ji vidět..... :-)