Recenze (11 810)
Gözetleme Kulesi (2012)
V Turecku se točí dobré filmy. Tohle je až příliš nepříjemně dokumentární.
Topkapi (1964)
Takový příjemně hravý film.
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Snímek „Winchester: Sídlo démonů“ v sobě má momenty, které jsou klasickými lekačkami a mohou fungovat. Ale může mi někdo vysvětlit, jak se bratrům Spierigovým podařilo natočit film o tak bizarním sídle, které skutečně stojí, ale přitom do toho nepřenést žádnou atmosféru? I plakát filmu v obě tu atmosféru má, ale pak už prostě jen nestačí Helen Mirren v černém. Tohle prostě nevyšlo a vzniklo jen hororové béčko, které ničím netáhne.
Le Vent d'est (1970)
Experimentálně zajímavé. A to je vše.
Tomb Raider (2018)
Za mě prostě nic moc. Trochu dospělé, ale vůbec ne hravé, skvělá Alicia, ale příběh nic moc.
Titanic (1943)
Spíše interiérové potopení Titanicu v němčině, ale na svou dobu to jde.
Time Changer (2002)
Může to být, jak chce dobře natočeno, pořád je to hodně intenzivní propaganda.
Čistokrevní (2017)
Pěkně vlezle drsné.
Dospívání po americku (1993)
Když máte tak skvělé herce, tak to prostě jde samo.
Doktor Jekyll a sestra Hyde (1971)
Britský horor „Doktor Jekyll a sestra Hyde“ vás přenese do trochu jiné doby, do doby, kdy se horor točil trochu jinak. A je to příjemné retro, je dobře natočené a místy je skutečně sexy. Martine Beswick v tomhle ohledu prostě dělá svoje. Skvěle se na ni dívá, ale ani příběh vyloženě nenudí. Musím říct, že studio Hammer má ještě dost pokladů, které jsem doposud neviděl.