Oblíbené seriály (7)
Simpsonovi (1989)
Ztraceni (2004)
Po 6. sérii fakt nevim, co si o tom myslet.
Dr. House (2004)
Ty díly jsou snad čim dál tim lepší. Pomaloučku (hodně pomaloučku) se postavy postupně víc odkrývaj a není to nezajímavý. House je skvělej, ten prostě nemá chybu, ty hlášky jsou někdy opravdu geniální.