Recenze (24)
K zemi hleď! (2021)
Manipulace, lži, sociální sítě, hamižnost, touha po zisku. Kam až je lidatvo schopno zajít? Umíme se ještě zastavit a přemýšlet nebo se blíží konec? Dejte si tenhle film na Netflixu. Podobnost se současnou situací je samozřejmě čistě náhodná.
Strážmistr Topinka - Zločin na poště (2019) (epizoda)
Velmi příjemné překvapení.
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Zdeněk s Ano, šéfe! nasadil hodně vysokou laťku, ale blbý to nebylo. Nečekejte hlášky, nečekejte, že se budete za břicho popadat. Možná to chtělo pojmout trochu jinak než Ano, šéfe! protože člověk logicky srovnává. Ale odpad to rozhodně není ;-)
Colette (2013)
Film je skvělý! Bohužel je mi tu z některých komentářů na zvracení! Trocha úcty k miliónům obětí holocaustu by neškodilo!
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Víc takových pořadů. Je až neuvěřitelné co někteří lidé dokáží sníst a vlastně se vůbec nedivím, že je v ČR tak velký výskyt rakoviny. Skvělá show, Roman Vaněk velký profík. Pro mě 5*
Partička (2011) (pořad)
Jeden z nejdebilnějších pořadů v historii televize vůbec!!!!
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Je velká škoda, že ta někteří dělají z ČSFD odpadiště aniž film viděli. Bylo by asi dobré takovým lidi okamžitě zablokovat účet, protože jejich hodnocení je velmi zavádějící. Ono kouknout na Ulici a na Růžovku a pak dávad všemu co Nova vyprodukuje automaticky odpad je hodně jednoduché, ale po shlédnutí prvního dílu rozhodně nemůžu říct, že by o odpad šlo. Myslím, že hodnocení je na 3*, ale já dávám 4* právě kvůli všem dementům tady na ČSFD, kteří se rozhodli kritizovat úplně vše!
Hněv Titánů (2012)
Po všech stránkách super film. Hodně akce, krásná hudba, ani na okamžik jsem v kině nekoukl po hodinkách, což se mi dlouho nestalo. Ve 3D ještě umocněno krásnými efekty - například průlet do podsvětí byl výbornej. Asi nikdy nepochopím komentáře s jednou hvězdičkou.
Hlas Česko Slovenska (2012) (pořad)
Nikdy nepochopím tyto formáty, které mají vyrábět talenty. Ptám se jasně. Kde všichni ti superstar jsou? Zapadlí v muzikálech a nebo na titulcích bulváru! Hlavně, tyto pořady tu nejsou pro to aby z vás něco udělali, ale aby z toho Nova a Leoš vymlátili co nejvíc peněz. I jedna hvězdička je moc!
Tři mušketýři (2011)
Mě se to moc líbilo. Co na tom, že to byl pojato jako směs Mission Impossible a Jamese Bonda.... Velmi jsem se bavil, skvělá hudba a ve 3D hezké pokoukání