Recenze (45)
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Konečně nová hezká česká pohádka
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Tento díl byl nejlepší - zrovna tak jak je to v knižním podání - každý další díl je lepší. Těším se na druhou část - doufám, že nezklame.
Upíří deníky (2009) (seriál)
Když přimouřím oči nad tím, že podoba s Twilight je tu vysoká, je to velmi dobrý a zajímavý seriál.
Kouzelná chůva a Velký třesk (2010)
Musím říct, že v tomto pokračování bylo opravdu znát , že chůva je kouzelná a možná až moc. Jinak celkem dobré.
Sucker Punch (2011)
Po špatných recenzích jsem byla celkem zkeptická. Nicméně asi právě proto, že jsem nic neočákávala se mi to líbilo. Ve skutečném světě si vytvoří jiný svět a v tom světě zase jiný - možná trochu komplikované, přesto to na mne udělalo dojem. Je to hezký příběh, který je i celkem realný.
Hlad (1983)
Film bez chuti a zápachu. Děj mi příjde nijaký a ničím mě nezaujal.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Hovadina, ale koukatelná :-)
Ulice (2005) (seriál)
Celý seriál se hodnotí špatně, protože začátky byly celkem dobré, jen teď se na to nedá koukat.
Kačer Howard (1986)
Ani jsem to nedokoukala............Kravina
Hon na čarodějnice (2011)
Od filmu Hon na čarodějnice čekám já nevím hon na čarodějnice? A ejchle dočkám se převezení čarodějnice z místa A do místa B. A nakonci to vyvrcholí - místo čarodějnic se dočkáme démonů.