Recenze (47)
Temné osnovy (2018)
Trochu vykradené Lesy (Režie: Lucky McKee)...takže dost zklamání..
Vše pro lásku (2017) (TV film)
Na začátku jsem to chtěla vypnout, i v půlce, ale byl to prostě další slaďák :-D
Španělská princezna (2019) (seriál)
Zatím první serie a za mě vážně super:-) někdo chtěl evidentně vyplnit mezeru mezi Bílou princeznou a Tudorovci ;-) Přestavitelky Kateřiny je vážně dobrá!
Rob Roy (1995)
Příběh trochu pokulhává, ale ta skotská vysočina a Liam Neeson v hlavní roli to je pěkná podívaná.
Rodinné sídlo (2017) (seriál)
Těšila jsem se na nové zpracování s obsazením oblíbených herců :-) Začátek vypadal dost slibně, ale konečný díl mi připadal tak nějak afektovaný, špatně rozvržený, zvláštní jednánía ta konečná scéna byla jako nahraná...takže celkově vzato parádní kostýmy, perfektní dům, milé tváře ovšem ve výsledku skoro průměrné.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Pokud zvládnete nesrovnávat s klasickým Jumanji, bude se vám jistě líbit trochu ulítlá komedie se skvělým hereckým obsazením.
Vražda v Orient expresu (2017)
Poirot už není Poirot. Hvězdné obsazení mě neuchvátilo, natož ne moc výběr představitele hlavního hrdiny. Nicméně jako milovnice Agáty, jsem si to stejně nemohla nechat ujít a doufám, že až bude další díl (jakože odkaz na konci filmu byl vážně nenápadný) víc si zvyknu a přibudou třeba i nějaké ty hvězdičky navrch:-)
Já, Tonya (2017)
Když nemáš na kožich, vyrob si vlastní ;-) třeba z králíků...."Ve vztahu jsi buď kytka nebo zahradník." Skoukla jsem kvůli Margot, ale byla jsem mile překvapena i samotným příběhem a výkony ostatních herců.
Staré Valašsko (1955)
Krátká ukázka dřevařského umění z Valašska.
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Velmi silný příběh, pěkný vývoj postav a dobré herecké výkony..po shlédnutí uvažuji nad přečtením knihy, protože detailněji vědět co se odehrává v hlavních hrdinkách příběhu dle mého bude stát za to...