Recenze (799)
Tito a já (1992)
Kluk, taková malá kulička, co vypadá, jako by neuměl do pěti napočítat. A ejhle, rodiče ho vychovali tak, že tenhle hošík má svůj vlastní názor, který se nebojí prezentovat, bystrý úsudek, a zdravé sebevědomí. Komedie? Nezasmála jsem se ani jednou..
Líbej mě až k smrti (1955)
Tajemné, čarovné, armosferické. A pro mě přesně načasované
Kronika orgasmu (2022) (seriál)
Vhled
Nový svět (2005)
Asi jsem viděla něco jiného nebo jsem to viděla jinak nebo zkrátka nevím...
Mimo stopu (2022)
Každý občas upadne. Na zadek nebo na hlavu.
Na velikosti záleží (2009)
Fajn se mi na to dívalo...celkem..
Ohňostroj (1997)
A poteče krev...
Rudovous (1965)
Náročné to bylo,co vám budu povídat. Ale takový život je, v Japonsku nebo kdekoli jinde, kde je chudoba, nemoci a boj o život. Smutné, ale ne beznadějné. A o to jde.
Přepadení 13. okrsku (2005)
Tak teda jo 'Šťastnej novej rok, seržo!
Procházka v oblacích (1995)
Keanu Reeves je krasny a dobry herec, ale toto,,,,,,no toto,,,,radsi jsem se na to nemela divat.