Recenze (310)
Četa (1986)
Šílenost. Beznaděj. Strach. Pláč. Zvěrstva války v plné nahotě.
Mumie (1999)
Úžasná zábava na (nejeden) večer...
Berserk: Ógon džidai hen I – Haó no tamago (2012)
Škoda jen, že je to vlastně celé zkrácený seriál. I když by se tomu dalo říkat special edition. Dotažené do maxima...animace, hudba. Jinak než za 5* snad ani nejde nedát.
Jurský park (1993)
viděno po létech ve 3D. za 5*
Smrtelné zlo 2 (1987)
Nahráno z Novy, sledováno na videu v noci s pořádnýma sluchátkama na uších. Ten zvuk blížícího se zla byl úchvatný. Atmosféra sálala z obrazovky, já přikovanej v křesle ani nedutal. Horror, který se nesmazatelně zapsal do podvědomí mnoha lidí. Po čase jsem shlédl 1.díl a přišlo mi to dějově úplně stejný. 3. díl jsem sehnal s odstupem času z videopůjčovny. Horror-komedie ve stylu Return of the living dead. Kombinace, kterou můžu.
Papíry (2012)
Úžasné, romantické, usměvavé, krátké.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Ještě více krve, sexu a brutality, než první série !
Spartakus (2010) (seriál)
Tak tenhle seriál je fakt pecka. Krev, brutalita, nahota, napětí. Co víc si může fanoušek akčňáků přát ? Po smrti Andyho Whitfielda a nahrazením jeho postavy Liamem McIntyrem už Spartacus nemá takové charizma, ale pořád za 5*. PS: kdo by si kdy pomyslel, že uvidí v seriálu nahou Xenu ?
Kravaťáci (2011) (seriál)
Jedním slovem vynikající. Herecké výkony, napětí, atmosféra...Navíc při sledování zažívám dejavu, protože toho slizáka jsem měl jako nadřízeného. A navíc jakoby mu z oka vypadl :D za 5* + 1* extra
Californication (2007) (seriál)
Nemám rád Duchovnyho a seriálu jsem se dlouho vyhýbal. Po shlédnutí 5ti sérií ho pořád nemám rád. Ale seriál miluju.