Recenze (129)
Nahota na prodej (1993)
Skvělá komedie u které jsem se nejednou velmi hlasitě zasmál. Krampol jako absolutní badass motherfucker mlátící cikány, Jirka Pomeje s bazukou, akční scény se strašnou choreografií.......tak špatné až je to vtipné. Top hlášky: "Brooklyn je vedle tohohle jako růžovej pudink"......."pamatuj si Nayncy, New yorku a Libni, zdaleka se vyhni"
American Horror Story - Double Feature (2021) (série)
Rozhodně nejhorší série od samotného vzniku. Ještě horší než hotel.
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Další zprznění skvělé literární klasiky.
Simpsonovi - Ponorkobus (1998) (epizoda)
Pán much
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Fakt nevim, za co dostala Lady Gaga zlatý glóbus. Dvanáct dílů se tváří stejně.
Columbo - Labutí píseň (1974) (epizoda)
Peter Falk a Johnny Cash je sympatická dvojce. Stojí za to vidět.
Jurský svět (2015)
To byla ale píčovina. Chris Pratt jako Jack Bauer s Rambonožem ve své ego honící roli. Pipka co na jehlových podpatkách v džungli v klidu zdrhá před dinosaurem. A malí smradi, který si jen tak mimoděk opravý káru. Čtveřice hlavních hrdinů, která prostě přežije úplně všechno, přesto že trénovaní mariňáci chcípaj jeden po druhém.
Padesát odstínů šedi (2015)
A to odpad jen tak nedávám.
Nezvratný osud 4 (2009)
Dvě hvězdy za to, že jsem se u toho celkem zasmál.