Recenze (434)
Dampyr (2022)
Rád by som dal aj 4, ale ku koncu to začalo pokulhávať. Respektíve mi prišlo, že je koniec zbytočne naťahovaný. Inak sa mi, ale páčila výprava, kulisy, kostýmy, herci… na európsku produkciu vôbec nie zlé.
65 (2023)
Film pre 12 ročných na sobotňajšie dopoludnie. To, že je film na Netflixe 6 mesiacov po premiére hovorí za všetko. Pekné kulisy a príšerky, ale inak hlúpe a predvídateľné.
Strachy (2017) (seriál)
Niečo ako Kabinet kuriozít od Del Tora, ale pred deti. Kvalita nápadov a jednotlivých epizód kolíše. Celkovo neurazí, ale ani neprekvapí.
Zom100: Co chceš stihnout, než tě sejme zombie (2023)
Vcelku originálny nápad ale vyznieva do prázdna lebo scenár je plný scén tak hlúpych, že budete iba krútiť hlavou.
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Tak toto bolo veľmi slabé. Zúfalo nevtipné, plné klišé a predvídateľných scén. Komu napadlo, že toto budú ľudia chcieť vidieť?
Den po dni (2023) (seriál)
Musím uznať, že 8 dielov je možno priveľa a všetky vyznejú dosť podobne bez nejakej prílišnej gradácie. Napriek tomu ma to držalo v napätí a užíval som si to.
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Pekná rozprávka ale nejako ma to nechytilo.
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
OMG, to ako fakt? V momente keď skočil zo stožiara na lyžiach vedel som, že to bude totálna pičovina. Vinovi Dieselovi uleteli včely. Ak by to spravili ako animák snáď by sa to dalo stráviť.
Duch ve stroji (2017)
Zbierka cool záberov, ktoré však oproti originálu postrádajú adekvátne vyvrcholenie. Odklon od filozofie, ktorá robila originál tým čím bol.
Pandemie (2016)
Viac ako polhodiny som to nedal. Strašne hlúpe a nudné. Škoda, prvých 5 minút vyzeralo sľubne.