Poslední recenze (24)
CO / KDYBY (2019) (seriál)
Výbroný seriál, napínavé, tajomné, s dobrým obsadením. Nechá človek zamyslieť sa nad sebou a nad tým ako by konal sám v podobných situáciach.
Morgan (2016)
Bavilo ma to celý čas, malo to rýchly spád a film dokázal udržať moju pozornosť. Hlavná hrdinka bola pekne creepy, Anya to hrala skvelo. Zápletku som vôbec neodhalila, hlavne som sa ani nesnažila predvídať, len som sa tak unášala dejom a za mňa teda ****.
Red Nose Day Actually (2017) (TV film)
Pre mňa skvelé, atmosféru to malo presne ako pôvodná verzia a to že tam boli rovnaké situácie, ale zasadené do súčasnosti s miernou obmenou bolo super. Hlavne časť s Billym a ten predavač boli vtipní. Škoda, že tam už nemohol byť Allan Rickman, bez neho to nebolo ono...za mňa plný počet *, aj ma to rozplakalo. Bolo to ako vidieť starých známych po rokoch.
Poslední deníček (1)
Old boy (Oldeuboi) 2003
Scéna z filmu Old boy. Tiež vidíte mravce keď ste osamelí?