Recenze (23)
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Je moc poučné vidět v reálu, jak se komsomolci jednostranné modro-žluté pravdy navzájem utvrzují v nenávisti k jakési ruské propagandě a sami nekriticky hltají "úkáčkovou" propagandu, až se jim dělají boule za ušima.
Aquaman a ztracené království (2023)
Velmi důstojné pokračování jedničky. Ideální film na velký popcorn a vypnout. Na 2 hoďky zapomenout na to šílenství dnešní reality a ponořit se do mořského fantasy světa. Jinak Amber nakonec byla ve filmu vidět docela dost, na to že byla studiem údajně "upozaděna".
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nejvtipnější tady na té žabomyší válce "Snyder fans vs Snyder hate" v tom malinkém a bezvýznamném mediálním rybníčku zvaném Česko je, že hodnocení na CSFD je Netflixu totálně u análního otvoru. Korporát Netflix zajímá jen sledovanost (počet shlédnutí) a tato čísla budou jistě obrovská. Jinak normálně bych dal hodnocení 60% jako u většiny popcornových oddychovek, na které se dobře kouká a člověk se u toho nenudí (přiznávám, že mě to bavilo). Nicméně kvůli tomu místnímu hejtování Sofie Boutella a Snydera dávám hodncení vyšší.
Ještěr (2023)
Ani nevím, co jsem od toho čekal, ale šel jsem do toho s příslibem atmosférického temného thrilleru, což byla evidentně chyba. Vyklubala se z toho v celku nudná a líná kriminálka s přepálenou stopáží a s několika logickými chybami.
Kráter (2023)
O filmu je škoda mluvit, tak aspoň vzkaz pro uživatele Oup ... Takže Oupe :D :D :D :D :D :D
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Prý emočně nabité. Hmmm ... No, za mě tedy silné emoce v sobě skrýval spíše první díl. Jinak technicky vzato, jak k tomu přijdou např. lesby ? Neměla by se sepisovat nějaká petice ? Menšiny pod hlavičkou LGBTQI+ by měly v rámci sexuální diverzity rozhodně zasáhnout.
Covid-19: Svět v nebezpečí (2020) (TV film)
Měl bych toho hodně, co by se dalo říci, ale vystačím si prozatím tímhle : http://dfens-cz.com/racionalni-deklarace-proti-covid-represi/
Lovecraftova země - Sundown (2020) (epizoda)
Zatím hlavně užvaněná nuda ! Ten šrumec na konci to fakt nezachrání. Jako fakt je nutné se trapně prožvýkat tím balastem, jdoucím na ruku dnešním rasistům z řad BLM ? Člověk má pocit, že sleduje seriál odněkud z Nigérie. Jedna hvězda za Jamie Chung a Abbey Lee, to jsou moje holky. :))
Čertí brko (2018)
Jedna velká katastrofa ! Trapné politické narážky a ti čerti .... wtf ?
My (2019)
Proč králíci ? Proč červené kombinézy ? Proč zlaté nůžky ?