Poslední recenze (3)
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Po několika letech dokoukáno a nemůžu hodnotit jinak než 5* Byly momenty, kdy jsem se v sérii ztratil a začal nudit (období kolem Ruby Rose), nicméně po vynechání pár dílů jsem se do postav zase tak vžil, že nešlo přestat. Skvělé až do posledních "goodbyes" v rámci titulků. Postavy, které na začátku milujete, v průběhu začnete nenávidět a na konci jim vlastně odpustíte. A naopak. Skvěle vystavěné charaktery, má to dynamiku a nesmím opomenout geniální výběr muziky! Nicky, Taystee & Alex, you'll be always in my heart.
Silnější (2017)
Viz. tron - líp bych to neřekl! Od druhé poloviny klasická americká masturbace, kdy chtějí ukázat, že jen jim se dějí všechny špatnosti světa. Jeffova rodina krajně nesympatická, matka by zasloužila pár facek a Jeff vlastně taky. Jestli byl záměr vyvolat tyhle pocity v divákovi, povedlo se, bojím se ale, že to bylo myšleno přesně naopak. Za mě dvě hvězdičky čistě za první polovinu filmu. Pak to šlo jen a jen dolů.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Očekávání velké, nuda ještě větší. Bohužel.