Recenze (302)
Magnolia (1999)
Na Andersonovi ma uchvacuje jeho kontinuálna kamera. Dlhé citlivé zábery bez strihu prekonávajúce celé miestnosti pričom zakotvia akokeby pri inej scéne, inom dejisku, inom dialógu. V Magnólii to dotiahol do, myslim si, dokonalej podoby. 85% + subjektívna 1 hviezda za žaby :)
Hříšné noci (1997)
Herci sú úžasní, atmosféra je zachytená skvelým spôsobom. Plytvať piatimi hviezdami však tentokrát nebudem. 85%
2001: Vesmírná odysea (1968)
Tak toto som teda nepobral a na chvíľu sa mi podarilo aj zaspať. Možno, že skúsim knihu, potom uvidím či to bude dávať nejaký zmysel.
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
Vo filme padne síce asi 10 viet, výpovedná hodnota je však ohromujúca. Film sa mi pozeral veľmi ľahko, autor toho necháva hodne na divákovi a podáva mu iba presné symboly a indície. Je to úžasné. 90%
Panelák (2008) (seriál)
Tečie mi krv z uší keď počúvam promo kampaň ku tejto žumpe medzi sitcomami. A všetky tie kecy, že Slovenská kinematografia ožíva podobnými televíznimi produkciami ?!
Kladivo na čarodějnice (1969)
Tak toto bola silná káva. 90%
Once (2007)
Scenár ledva stačí s dychom a Markétka tomu tiež moc nedáva. Pri živote ma paradoxne držala iba melancholická hudba. 75%
Společnost mrtvých básníků (1989)
Williamsa nemám rád ako človeka, ako herec je však veľmi fajn :-)
Horší než smrt (2007)
Celkom slušný britcom. Prvá polovica však podla mňa nevyčerpala potenciál a trochu sa mi pri nej zívalo. 70%
Válka světů (2005)
Tak som si to teda pozrel po 3 rokoch. 1* za efekty 1* za trojnožky. 50%