Recenze (302)
Cesta do fantazie (2001)
Plné symbolov a odkazov, ktoré asi nechápem.
Smrtihlav (1998)
Pekne úchylná depka so super atmosférou. Celé to ale nejak postráda hlbšie pokrytie hlavných postáv. 75%
Ukradené Vánoce (1993)
Jednoducho Burton. 80%
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Prirovnanie s týmto filmom možno nie je úplne správne, ale osobne ma oslovil omnoho viac ako tento počin. V polovici to už pre mňa stratilo šťavu, stalo sa to predvídatelné a aj ten ospevovaný komentár akosi zovšednel a nevnímal som ho tak ako na začiatku filmu. 65%
Casanova (2005)
Nudiť som sa nenudil. Bolo to svieže a inovatívne, často pripomínajúce zamilovaného Shakespearea. To by bolo všetko fajn, až na to, že mne to vyznievalo celé trochu moc groteskné. 75%
Billy Elliot (2000)
Veľmi pekný a prirodzene sentimentálny príbeh, ktorý nepotreboval žiadne scenáristické skrášlovadlá a zlepšovadlá, ktoré by len všetko pokazili. 85%
Serpico (1973)
Dovolim si povedať že Serpico je Al Pacinova legendárna postavička, ktorá sa radí spolu so Scarface, Godfather a Carlitom na vrchol hereckého umenia, po ktorých nenaseduje na mojom pomyselnom rebríčku dlho dlho nič a na nejakom 20tom mieste sa začínajú objavovať ostatní herci.
Káva a cigarety II (1989)
Jedna z tých pozeratelnejších coffee and cigarettes poviedok.
Zbouchnutá (2007)
Nebolo to vôbec také stupídne a infantilné ako som čakal. Práve naopak som bol veľmi prekvapený súčasnosťou, realistickým vyznením celého filmu, ako aj tým, že mi dlhšia metráž v tomto prípade vôbec nevadila. 75%
3-iron (2004)
Prvé čo ma napadlo po zhliadnutí bola remeselná dokonalosť na čo sme u korejčanov v podstate zvyknutý, a nie je to v tomto prípade nič nové. Bez tohto nesporného kladu by zrejme nemohla vzniknúť aspoň ako taká komunikácia režiséra s divákom a z filmu by bol pre mňa alternatívny odpad. Nebudem sa však tajiť, že som niektoré pasáže pretáčal, pretože som pri nich proste zaspával. Objektívne 3* za filmarčinu a herecké výkony, 0* za zvyšok.