Recenze (302)
Spiderman (1994) (seriál)
Ako keď je to to čo si myslím, tak som na tom ako krpec dosť závyslačil a vstával kvôli tomu dosť skoro. Každý diel totiž končil vždy keď bola Jane alebo Parker v sračkách a vyriešilo sa to vždy až v tom ďalšom diely.75%
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008) (seriál)
Má to nápad a to naivné stvárnenie postáv je proste geniálne. 85%
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Sheldona si nemôžete nezamilovať. Uvidí sa do kedy scenáristi vydržia žmýkať kredit z tak obmedzených možností a nezačnú byť trápni. 75%
Robinson Crusoe (1997)
Kam sa človek neprekliká...
Aj múdry schybí (1998) (pořad)
Ťažko uveriť aký kredit dokázali moderátori tohto takzvaného formátu vyťažiť u slovenského nenáročného diváka. Ešte ťažšie je uveriť ako Elena dokázala tento kredit pretaviť v "enaugurát" Prvej dámy slovenského humoru. A ja len stále žasnem...
7EDEM s r. o. (2001) (pořad)
Pousmejme sa na Lasicovi, zaspomínajme si na dobré časy s Radičom, pretrpme tých ostatných elitárov, zakryme si oči pri prestrihu na "Eňu" - aneb slovesnký, tak obľúbený, nekonfliktný humor v podaní "humoristickej smotánky". Hehe...hmm... trápne.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
1. séria vyčerpala celú nádrž námetu a 2. séria už ide len na výpary...
Monstrum (2008)
Áno 3* a to si ešte nahováram, že sa hlavné postavy správali racionálne.65%
Kung Fu Panda (2008)
Jednoduchý dej ťažko vyčítať, tvárilo sa to predsa od začiatku, že je to film pre deti s rodičmi. Veľkým plusom sú však akčné scény, ktoré tvoria gro celej vtipnosti a vážnosti filmu zároveň. Snaha motivovať príbehom sa nedá tvorcom upierať, občas mi to však pripadalo, že mohli trochu ubrať plyn. 80%
Čas probuzení (1990)
Povinné čítanie pre každého fanúšika De NIra. 85%