Recenze (111)
Hancock (2008)
Vtipné, alespoň do půlky, zabavné alespoň do půlky, no a pak se to nějak pokazilo... asi scénař protože akce celkem ušla...
Domácí vězení (1996)
Nesmysl, jenž se mi nelíbil v sedmi letech. Radši jsem na něj zapoměl. Díky Ti Novo cinemo za připomenutí...
Orfeova pieseň (2013) (studentský film)
Atmosférické, temné a inteligentní tak na takovéhle přísady jsem u Gaimana zvyklý a jsem jen rád že se to podařilo i klukům ze Slovenska. Navnadili jste mě tak doufám že se ještě do Sandmanova světa podíváme... ,,BOJÍŠ SA PÁDU?,,
Zpráva o Europě (2013)
Hvězda dolů za logický laps (oprava komunikačního zařízení). Výtka nevěrohodnosti herců (jejich vesmírnou způsobilost jsem jim nijak moc nevěřil jak píše flanker.27) Jinak super posunutí handcamového žánru a návrat k hard scifárnám, Moon byl o pár chlupů lepší ale to nevadí snad se ts podobnými snímky roztrhne pytel...
Robin Hood (2010)
No Ridley uměls líp... mnohem mnohem líp...
Trestná lavice (2005)
Sandlerovská komedie, která by fungovala i bez Sandlera což je výrazné pozitivum...
Gabriel - Anděl pomsty (2007)
Téma bylo pěkné anděl hledající svoje kámoše na zkažené Zemi.Zbracování by mohlo být lepší takže za dvě hvězdy. No a hvězdička navíc za režisérský debut. SUM: celkem zábavné.
Deset minut života (2005)
Prostinké leč celkem zábavné hodící se k přepínání mezi dvěma filmy...
Skeleton Man (2004) (TV film)
Eh no Gemini má recht. Hodící se na středeční večer s přepínáním na dalších třech čtyřech programech... Tento laciný nepovedený rádoby pokus o film si nezaspoluží ani ten komentář...
Rychlejší (2010)
Večerní nenáročná jednohubka, po čase se na ní lehce zapomene (hvězda navíc za Johnsona).