Recenze (111)
BlinkyTM (2011)
Tak tohle mi připomělo jednu povídku jménem ,,chůvička´´ od Filipa K. Dicka... Tento kraťas mě uchvátil akorát nevím čím. Možná dnes již otřelým klišé porouchaného roztomilého robota nebo tou sociální agitkou konzumu, že když si koupíš novej telefon tak se máma s tátou už nikdy nebudou hádat, nebo velice povedeným budováním atmosféry (jde se rovnou k věci, což je celkem rozumné u 10minutového snímku) nebo všechno dohromady? Nebo mou maličkost uchvátila představa vraždícího uklízeče Valliho?
Noční můra v Elm Street (1984)
Není to bůhví jaký super horror ale stal se kultem a to mu nemůžeme odepřít. Freddyho ďábelská postava zde ještě není k smíchu ale hlavně se zde oběví několik nezapomenutelných scén jako např. vana. Nu máme zde skvělé béčko...
Velký šéf (1971)
Tenhle film jsem viděl X krát jako malej a nikdy mě neomrzel. Jinak typická ukázka Hong-Kong filmů ze 70 let. Prostě kultovní herec v jedné z nejznámějších rolí.
Sucker Punch (2011)
Geekovská optická orgie plná podvazků a samurajů, divnejch nácků (to mi tak napadá že nácci jsou vždycky divný, zlý a divný) a institutu nespolehlivého vypravěče dává dohromady celkem slušnou podívadnou.
Trigun: Rachot v Badlands (2010)
Vash je opět zde i když je to jen ve filmu. Neznat seriál tak pár věcí nepochopím, pár mi přijde fakt divných. Čtyři hvězdičky jsou za nostalgii, film vycházející ze skvělého anime, atmosférou a zpracováním.
Gorila: Příběh opičí (2005) (amatérský film)
Velmi povedený snímek. Krtci, vidle, narážka na špičatej klobouk no prostě (a nemůžu říct jinak než) prdel jak má bejt. Banda Trotlů si mě tímto získala...
Šumná města (1995) (seriál)
Poučné, zábavné s Davidem Vávrou. Pořadem projede spoustu českých měst kde vám velice nenásilnou formou ukáží všemožná architektonická díla. Velice líbivé a hlavně inteligentní.
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Velmi zábavná soutěž, která prostě neomzí.
Hostel (2005)
Tady jsem se pobavil (alespoň jsem dokoukal do konce) (ČESKO)Slovensko jako drsný dálný východ bylo fakt k smíchu. Nicnéně alespoň jedna hvězda se dát musí za tu gore řezničinu...
Prci, prci, prcičky (1999)
Tady jsem zjistil že žánr teenagerské komedie jde fakt někde daleko od mého vkusu. Trapnost nad trapnost...