Recenze (19)
Koktejl (1988)
Zahřálo mi srdíčko :) tom cruise nikde nezklame
Hardcore Henry (2015)
Tak tohle byl nářez! Vtipné, akční, poutavé, nepředvídatelné a mělo to teda spád!
We Are Your Friends (2015)
"Are we ever gonna be better than this?"
Lucy (2014)
Nějak mi unikla pointa
Americký sniper (2014)
WOW
Kingsman: Tajná služba (2014)
Nejlepší film??? WTF... zas jsem se nechal svést hodnocením stádem ovcí... jako jóoo, v pohodě, 3 hvězdy bych určitě dal, ale zas takový nářez to nebyl... celkem předvídatelné, nepromyšlené, nic mě nešokovalo ani nepřekvapilo, akce jednolitá, místy poutavé a nudné zároveň... zítra zapomenu, že jsem to vůbec viděl
Neúplatní (1987)
Kevin Kostner, amaterský příslušník finanční policie, který neví, kde mu stojí hlava, se najednou setká s policajtem, který ví, kde a kdy se přesně jaký podvod bude konat a co je třeba udělat, ostatní jen následují a nikdo se na nic neptá... nepromyšlené, děj úplně nahodilý... jednou scéna ve městě a vzápětí nějaký western s vinetuem, absolutní hovadina, ani herecké výkony neoslnily...
Sejmi eso (2006)
Dobrý trailer... jinak plno nudných keců a žádná akce.. u tohodle filmu se musí přemýšlet, co se říká, a je toho hodně a je to nuda
Šéfové na zabití 2 (2014)
3 debilové a 1 inteligent (Chris Pine borec), bohužel taky ne úplně hrdina... párkrát jsem se zasmál, ale většinu času mě iritovalo jak trapné a blbé to je... pokud umíte vypnout mozek a ponížit svůj intelekt, tohle bude strašná sranda!
Sedm psychopatů (2012)
Velký úlet, líbí se mi ta nekonvenčnost, film rozhodně překvapuje... a taky tam hraje Shih-tzu a to je nejvíc, nejmilejší plemeno na světě <3