Poslední recenze (7)
Ravenswood (2013) (seriál)
Pilot byl podle mě fajn..trochu víc strašidelný, takže na další díly se už asi nebudu dívat v noci, ale nezklamal. Už před shlédnutím pilotu jsem čekala, že to bude temnější a záhadnější než PLL. Je pravda, že na to že je to spin-off k PLL, tak je žánrově jinačí - duchové, příšerky atd., ale proč ne. Námět té záhady města je zajímavý a i přes ty "příšerky" je to docela lákavý seriál. Mě osobně se ten námět hodně zalíbil a po pilotu se těším i na další díly, tak doufám, že mě nezklamou :-)
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Myslím, že lepší přirovnání než, jak to tu bylo několikrát napsané, zoufalky na střední asi těžko někdo najde. Rozhodně je to velmi poutavý a napínavý seriál a tím, že chodí jednou za týden, dokáže člověka pěkně napnout a navnadit, aby se podíval i na další díl. 1. řada se mi tak zalíbila, že teď tento seriál patří mezi mé oblíbené. Rozhodně jsem zvědavá na další řadu a doufám, že bude minimálně tak dobrá jako ta první :)
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Nejoblíbenější a nejzdařileji natočený díl z celé Potterovské ságy. Oproti předchozím dvěma dílům a také později natočeným dalším dílům je vězeň z Azkabanu nejlepší. Bohužel se v některých částech rozchází s knižní předlohou, ale to by ani tak nevadilo, protože jinak je to vymyšlené velmi dobře. Moc jsem se těšila na Garyho Oldmana v roli Siriuse Blacka a samozřejmě nezklamal. Režie a scénář jsou skvělé a také i hudba a ostatní efekty jsou naprosto úžasné. Jak už jsem řekla… zatím nejlépe zfilmovaný Harry Potter.