Recenze (127)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Moc jsem od tohoto filmu neocekavala, ale musim rict, ze jsem byla velmi prijemne prekvapena, hlavne ten zaver! Pekny film, ktery fanousky Star Wars rozhodne neurazi.
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
Hodnotim pouze zpracovani tohoto dokumentu. Silene...
Zlatá maska (2020) (pořad)
Uchylne a kycovite.
Jurij Gagarin - sedm let samoty (2014) (TV film)
Jeden ze slabsich dokumentu o Gagarinovi.
Challenger: Poslední let (2020) (seriál)
Dojemny, skvele pojaty dokument. Velice vydarena miniserie od Netflixu.
Zpátky ve hře (2012)
Film me zacal bavit az 10min pred koncem. Hodne slabe.
Slunečná - Sázka (2020) (epizoda)
Tento serial je proste katastrofa a pruser!!
Šťastný nový rok (2019)
Od tohohle filmu jsem cekala vic. Chvilemi trapne pasaze a celkem nuda. Podruhe uz to videt nepotrebuji.
Slečna Drsňák 2: Ještě drsnější (2005)
Mila vecerni oddychovka se skvelou Sandrou Bullock.
Yesterday (2019)
Tohle proste NE! Napad sice dobry, ale ani to nestacilo na hvezdu... nesympaticke obsazeni atd. Nudila jsem se, bohuzel.