Recenze (22)
Stopy života - Dívčí sen (2013) (epizoda)
Místy zbytečně dlouhé záběry, místy nedoladěný zvuk.... Celkově by prvnímu dílu neuškodilo ubrat tak 15 minut. Na druhou stranu vynikající vyjádření pocitů. Ale hlavně Pája s Aničkou v luxusních kostýmcích! Kdy by odolal... :* :D
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Potter je zkrátka film naší generace. Moc rád jsem s ním zestárnul. Poslední díl symbolicky uzavřel kapitolu mého děctví. :)
Vendeta (2011)
Z kina jsem odcházel s rozporuplnými pocity. Odehrával se ve mě souboj mezi nadšením z nápadu, provedení, atmosféry, originality, výkonu většiny herců a naopak nevyužitým potenciálem, slabým příběhem, opět výkony některých (zejména mladších) herců a také stížností ze strany kamarádů na můj výběr filmu. Když to shrnu, tak pozitiva byla více pozitivní než negativa negativní (krásná to věta) a proto film hodnotím kladně. Každopádně jsem si hned po konci filmu musel položit otázku: "Proč?" Proč zrovna takhle? A co se mi autoři vlastně snažili říct? No, technicky to bylo dokonalé... ****
Tři dny ke svobodě (2010)
V první řadě musím říct, že film má něco do sebe a určitě stojí za zhlédnutí. Jako celek působí velmi dobře a vtáhne vás do děje. A hlavně, R. Crowe hraje skvěle :) A teď pár výtek: 1. TMA... Jsou filmy do který tma prostě patří, ale zrovna zde si ji mohli tvůrci odpustit... Mockrát jsem měl problém vůbec zjistit co se děje... 2. film tohoto tipu by měl, myslím, hodně působit na vaši psychiku... Next three days to sice dělá, ale zbytečně lehoulince... 3. Celkově si myslím, že se z toho dalo vytřískat daleko víc, ale i tak to stačí na velice kvalitní podívanou...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Já jsem spokojen... Harry splnil očekávání a bavil. Je zajímavé propojení neustálého utíkání,skrývání a deprese s humorným vložkami, kterých se do tohohle dílu vešlo požehnaně... Vyzdvihnul bych hlavně Dobiho šroubujícího lustr :D
Smrt a život Charlieho St. Clouda (2010)
Film mě zaujal, nenudil a vyvolal různé pocity, takže určitě splnil účel... Zaca mám rád a znovu ukázal, že hrát zkrátka umí. Moc se mi líbí ten kontrast... Celé je to takové lehoulinké ničím nenarušené (příroda, kamera, hudba,...) a do toho na nás sem tam vybafne nějaký radikální zvrat... Zac mě prostě vtáhnul do děje a já si to celé prožil s ním. I kdyby kvůli ničemu jinému, tak za tohle si zaslouží vysoké hodnocení... Dal bych 4*, ale vzhledem k neúměrně nízkému hodnocení ostatních...
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Jednoznačně nejhorší díl... První polovina = chaos... druhá polovina = nuda... Když to dáme dohromady jsou z toho 2 hvězdičky za Deppa.
Iron Man 2 (2010)
Konečně se druhý díl tomu prvnímu minimálně vyrovnal.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Žádné ze Shrekových pokračování se prvnímu dílu nevyrovnalo, ale tohle mu bylo asi nejblíž. V kině jsme si s kamarády středoškoláky připadali přinejmenším směšně mezi těmi 10-tiletými dětmi, ale abych řekl pravdu, nenudili jsme se.. Grády tomu přidal jeden prcek, který v závěru nedočkavě pronesl:"Tak už ji polib..."
Camp Rock 2: Velký koncert (2010) (TV film)
Po poměrně úspěšné jedničce jsem se na dvojku dost těšil. Co se děje týče zůstal druhý díl za prvním hooodně daleko. Alespoň částečně to vynahrazuje lepší hudbou a choreografiemi což bohužel samo o sobě nestačí... Pro mě zklamání...