Poslední recenze (432)
Chudáčci (2023)
V skratke je to ako keby Trierovu Nymfomanku točil Karel Zeman. Inak ide už o klasickú nádielku Lanthimosovej divnej originality. Je to proste geniálny no obávam sa že naveky štvor-hviezdičkový režisér. Dúfam že sa v tomto jeho označení mýlim a raz skutočne nadelí film viac prístupnejší aj ostatným divákom než len pseudo-intelektuálom a cinefilom.
Párty Hárd (2019)
"Kolik edgy fekálního humoru chcete narvat do jedné hodiny pane režisére?" "Ano" Ako toto môže byť na csfd v nadpriemerných číslach? Kladné komentáre dáva zrejme zastúpenie z radov Řezníkovej armády. Nie som žiadny intelektuál a jednoduché filmy mi nevadia ale toto amatérske veľdielo vzniklo asi iba so zámerom šokovať.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Úplný opak japonskej Minus One. Digitalna rúbanica snažiaca sa ísť viac do hĺbky (doslova a zároveň aj cez postavy) no moc sa jej to nedarí, tam majú navrch Japonci. Nečakal som vážny zážitok ale toto bolo miestami totálne tupé. Bitky, efekty a celková akcia však zabavili. Ak sa to dočká pokračovania pozrem asi na streame.