Recenze (361)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Charlize to ve filmu neskutečně sluší,a le jinak je to pěkná pitomost
O' Horten (2007)
Dost přeceněná věc balancující na hraně, jen tak tak a spadlo by to do pseudointektuální kraviny, takhle jsem díky skvělé stopáži vydržel do konce,a le pod kůži film bohužel nezalezl
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Už dlouho jsem neviděl tak odfláknutý skvělý námět
The Yellow Handkerchief (2008)
Povrchní scénář, nijaké herecké výkony a odfláknutá režie, nechal jsem se nachytat
Bitva o Sevastopol (2015)
Měl jsem u sledování retropocity, občas narušené vražením moderního songu do jinak klasického ruského schématu, prostě žádný velký rozdíl s bolševickou produkcí, famózní, že Julia Peresild zvládla celý film s jedním výrazem, bylo to něco mezi zarputilostí a permanentní nasraností.
Snowden (2016)
Snowden je zajímavý případ, velmi rychle se dostal k top práci a velmi rychle tak nastoupila deziluze, když mu chyběl nezbytný cynismus pro výkon jeho práce, pokud má však snad pocit, že Rusko nebo Čína to mají jinak, je i hodně naivní. Film byl pitomý, spusta zbytečných I.T. scén, podstata přece byla jinde a jasná, neskutečná stopáž, vzhledem k tomu, co nám bolševismem nakažený Oliver Stone sdělil. Z filmu jsem si odnesl jen to, co jsem už dávno tušil, a to, že si mám přelepit kameru na PC.:)
Skrytá čísla (2016)
Nezajímavý film o zajímavých životních osudech
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Je to ten seriál, kde pořád čekáte, kdy to začne a ono nic, všechny mužské postavy absolutně nepříjemné, a to včetně obsazení, školní prostředí je neskutečně pitoreskní, přechází často do trapnosti, kdybych neměl rád vinterspunku tak to kašlu po pár dílech.
Take This Waltz (2011)
Film o hlavní hrdince, která si neví rady se svým spokojeným životem a tak ho pro jistotu zničí, ale Michelle Williams zábavná byla.
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Hvězdně obsazená slátanina, naštěstí jen 97 minut, ti lidi podepíšou smlouvu a nečtou scénař? Pořád jsem na něco čekal a nic.