Recenze (129)
VALL-I (2008)
Pixar vždy ohromí neuvěřitelnou grafikou a příběhem. Tento snímek je toho dalším důkazem.
Madagaskar 3 (2012)
Tak originální, tak svěží, tak barevný a bláznivý, to je pravý Madagaskar. Pokračování, které se vážně povedlo!
Projekt X (2012)
Ani minutku jsem se nenudil, možná na pomalý začátek, ale párty ... fíha, tohle tu mít. :)
Madonna: Sticky & Sweet Tour (2009) (koncert)
Vynikající začátek, úžasný konec a dokonalý koncert.
Ostrov (2005)
Už jen za hudbu musím dát 5* :)
Nezvratný osud 5 (2011)
Výborná hudba, výborná zápletka a zase další originální mordy. Ale tolik hvězdiček hlavně za tu hudbu. Herci hráli, krev tekla a most spadl. A velký plus za počáteční titulky, které jsou dokonalé.
Na vlásku (2010)
Nejpovedenější Disney pohádka moderní doby. Kdyby se Disney nezahazoval takovou šaškárnou, jako je Hanna Montana a podobnými projekty, tak bych jim fandil víc, ale konkrétně toto dílo bylo fantastické a Slovenský dabing velice povedený. :)
Vlastní pravidla (2007)
Opravdu mě tento film rozesmál a dojal skrytou láskou mezi všemi třemi holkami tak, že si prostě ode mě těch neuvěřitelných 5 hvězd zaslouží :)
Než si pro nás přijde (2007)
Nádherné ... nic víc si nedokáži vybavit. Dojemné, fantastické a ... no prostě nádherné.
Jak vycvičit draka (2010)
Absolutně ltošní nejlepší animák a to ze všech studií. Emotivní, laděný a dokonale zpracovaný příběh, kterému prostě těch pět hvězd dát musím.