Recenze (691)
Elitní jednotka (2007)
Film, pro který se rozhodně vyplatí ponocovat. Temperamentní lidé točí temperamentní filmy. A v podstatě všechny portugalsky, či španělsky, mluvící národy jsou toho silným příkladem... Jen doufám, že Rio má i světlejší stránky, než jen zkorumpovanou policii a speciální jednotky, které vás zastřelí s jointem v ruce :))
Iron Man 2 (2010)
A jo a jo! Co tomu, v rámci žánru, chybělo?? NIC! Moje chlapecká dušička plesá radostí...Hračičky, kočičky, ..
Expendables: Postradatelní (2010)
Dlouho jsem váhal, kolik hvězd dát. S odstupem času ale přiznávám, že to nemohlo být, v rámci záměru, lepší. Hlášky, vysoké kalibry, svaly, rvačky, ARNIE! a příběh, u kterého nemusí člověk namáhat mozek více, než je třeba pro sledování Teletubbies....Tohle funguje! BD rozhodně skončí na poličce! hned vedle Komanda!
Stefanie (1995) (seriál)
Je to rebel!!!
Černá smrt (2010)
Od začátku do konce chladné, surové a sakra funkční...Chvíli jsem si zvykal, že tam neběhá Boromir, což naštěstí netrvalo dlouho. Zlá to byla doba, velmi zlá... Díky bohu za ateismus bez trestu...
Ong Bak 3 (2010)
Dokoukal jsem to víceméně z povinnosti a ve víře, že alespoň závěr něco zachrání...Nestalo se...Tony,Tony,....
Speed Racer (2008)
...Nerozumím...
Žízeň (2009)
Více krve, více sexu, více upřímné podání nerozhodné potvory a více rozumu, než trilion Svítavých...A proto není nad čím uvažovat, než si takového kousku vážit...
40 dnů a 40 nocí (2002)
Nebylo to dvakrát úžasné, ale alespoň se tam objevilo dost párů poprsí a pár vtipných momentů...Jinak nic, co bych doporučil...A scéna s květinovým orgasmem, to je něco mimo mé chápání :))
Mortal Kombat: Rebirth (2010)
Sakra! Všichni to chceme vidět ve velkém!!!