Recenze (690)
Mr. Brooks (2007)
Opět jeden z těch filmů, kdy vědomě sympatizujete s negativní postavou a vůbec vám to nepřipadá zrácené. Ale bohužel děj postrádá fluidum zajímavosti a po skončení zjistíte, jak je plytký. Herecky není co vytknout...Což však nestačí. 55%
Honba za lesním mužem (2006)
Vlastně ani nevím, proč jsem se na to díval, ale neměl jsem potřebu přepínat. Stupidně a použitelně zábavné, nevím jak to jinak definovat :) Trochu mi to typem humoru připomělo jeden seriál, který kdysi bežel na Supermaxu, o dvou zrzavých bratrech, z nichž jeden si do nosu cpal gumové bonbony ve tvaru amerických prezidentů....A proč mě to vlastně napadlo?? :)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Myslel jsem si, že Vesmírné kanibaly nic neporazí. Omyl. Tohle jsou opravdu regulérní jatka a ještě se u toho královsky pobavíte.
Mlha (2007)
Agrese, frustrace, strach, deprese, katarze a kdo ví, co ještě. To vše mě během a po filmu potkalo. A dalo se to vše bez problému strávit. Nezbývá, než založit mezi mé oblíbené. 90%
Ošklivka Betty (2000) (seriál)
Dávám hvězdičku a přiznávám se, že jsem se na to občas díval. Omluvou mi budiž některé ze zůčastněných modelek.
Californication (2007) (seriál)
Po finále třetí sezóny můžu s klidem říci, že toho kluka miluju...
Attack of the 50 Foot Woman (1958)
K této pecce jsem se dostal jen čistě náhodou, když jsem viděl plakát na Joeyho zdi..A strhla se lavina pecek padesátých let, mezi nimiž je padesátistopá žena jednou z největších lahůdek. Můžete tento film ignorovat, po pěti minutách vypnou, nebo už navždy milovat :) Mimochodem sháním plakát :)
Vetřelec (1979)
půlnoc+102cm+Rlue-Ray+bezohledná hlasitost=Zážitek na hodně dlouho dopředu...Už chápu pamětníky, tohle je o atmosféře. A když si ji navodíte, budete chrochtat blahem, jak krásně jste se báli...
Miami Vice (2006)
Má to všechno, co potřebuji...Hezké ženy, auto mých snů, kulky (ty i ty), perfektní soundtrack...Zamiloval jsem se...
Hostel (2005)
Hodnocení není ovlivněno ničím jiným, než těmi krásnými ňadry....