Recenze (230)
Rudá volavka (2018)
Povedenej špionážní film 4,5/5.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Za mě po letech první film podle knihy, kterej se povedl. Samozřejmě jsem knihu četl (a jedním dechem). Dost jsem se adaptace bál, ale Spielberg to i přes nutné kompromisy zvládnul na výbornou! určitě stojí za zhlédnutí... ///viděno v kině///
Vězení bezpráví (2017)
Prekvapive solidni...
Ocelový orel (1986)
80ky se vsim vsudy!:)
Sněhulák (2017)
Slabé, knihu jsem četl a zdá se mi, že bez její znalosti bych nepochopil z filmu půlku děje...
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Povedená oddychovka čerpající z reálného základu. Cruise překvapil a v nejhorším má ve filmu i hezkou manželku... :-DD
Zákon ledové země (2017)
Hvezdicka navic za snih... :)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Jízda!
Hacker (2016)
Je to pohadka, ale ja jsem byl spokojen, oddechovka na vikend..
Dunkerk (2017)
Viděno v kině, opravdu povedené...