Recenze (115)
Vláda - 89 000 dětí (2011) (epizoda)
Teď jsem si jistý, že je seriál propaganda - válkou přece podporujeme stavění škol, které budou následně bombardovány (jak jinak než humanitárně).
Ulice Cloverfield 10 (2016)
První hodinu se to pohybovalo okolo 4 hvězd. Konec to pohřbil do odpadu - co to mělo být? Resume - viz hodnoceni.
TN2 (2017) (pořad)
Takže teď děda našel 2 houby a babička ztratila 2 peněženky?
Misfits: Zmetci - Epizoda 8 (2011) (epizoda)
Konec této řady? Možná lepší, než tvůrci zamýšleli.
Ajťáci (2006) (seriál)
Pro mě o dvě úrovně dál, než terie velkého třesku. Top komediální seriál.
Simpsonovi - Všichni zpívají a tančí (1998) (epizoda)
Teno díl jsem nikdy nedokoukal celý, jako jediný.
Zdivočelá země - Epizoda 1 (1997) (epizoda)
Ty víš o válce h..no, když jsi ji viděl jen z nebe a ty jsi se zase celou válku schovával v koncentráku - hvězda navíc.
Vřískot (1996)
Hvězda navíc za to, že byl film částečně inspirován skutečným případem - ve skutečnosti bylo ale více mrtvých a jen jeden vrah, i jméno městečka je ve filmu smyšlené.
Marťan (2015)
Bohužel docela přeplácané a na konci zbytečný happyend. Neoslovilo mě to, jak jsem očekával - první půle byla na 4 hvězdy, ale poté šla úroveň dolů - ačkoliv je to snad poprvé co to řeknu (vždy jsem měl rád filmy 120 min. +), tak měl mít film o 30 minut méně.
Očista: Anarchie (2014)
Jednička dostala 3 hvězdy za to, že to byla zajímavá myšlenka. A dvojka je dostala, protože posunula sérii zase někam trochu jinam.