Recenze (115)
Herbář (2013) (pořad)
Víc reklamy než receptů, jinak poměrně zajímavé a ovšem, že jedna hvězda za Lindu.
Nymfomanka, část I. (2013)
Toto hodnocení na csfd nechápu, nebýt to od Triera, tak se na to asi ani nepodívám, jednoznačně 80+ a ne nějakých 65+!
Vejška (2014)
Byly tam na český film nadprůměrně dobré pasáže, jinak opět podprůměr.
Zmizení (2013)
Musím říct, že mě tento film opravdu dostal, jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl natočeným od roku 2010.
Ano, trenére! (2015) (pořad)
Vezmu již fungující a oblíbený koncept, změním jméno a profesi. Ovšem, ještě budu dělat jaká je to velká ikona něčeho - jaksi to asi nefunguje, ale co alespoň ne jeden díl se podívá každý a mít ředitelem na primě Železný, tak to by nebyly pěkné koláče pouze na košilích jistého sportovce - moderátora. Mimochodem si myslím, že trenér, který mění ob měsíc zaměstnání nemá mandát radit ani pralesní lize. PS: Bude následovat Ano, Paní prostitutko? ovšem koho tam obsadí a jaké nešvary tam najdou, to již nechme scénáristům z primy, nebo to převezme jiná TV?.
Četnické humoresky - Loupežník (2003) (epizoda)
Nejlepší epizoda.
Arthur (2011)
Stačilo pár minut a nedokázal jsem se dívat dál.
Horizont ČT24 (2010) (pořad)
Pohádky ze zahraničí byly vysílány myslím i před rokem 1989. Vyhledávám radši jiné informační zdroje, ovšem pokud si najdu čas.
Hory zalité krví (2009)
Pořád stejná písnička, vždycky se nechám nachytat na horor se zajímavou zápletkou a ono je to ztráta 1.5 hod. času. 30 procent za občas lehce nečekané zvraty.
American Horror Story - Freak Show (2014) (série)
Vždy jsem se bál klaunů, ale tohle předčilo všechna má očekávání. Zatím nejlepší série.