Recenze (136)
Rychle a zběsile 7 (2015)
Avengers + Expendables = FaF 7
Star Trek: Do temnoty (2013)
Ve 12. dílu Star Trek má konečně Enterprise bezpečnostní pásy :D :D
Rychle a zběsile 6 (2013)
Létající Vin? Jason v sedmičce? :-O Pecka!!
Spartakus (2010) (seriál)
Každý nový díl je lepší než předchozí. Režie a obraz, jak ve 300 od Zack Snyder a potoky krve, jak ve filmech od Tarantina. Neskutečný nářez, skvělá výprava a prostě všechno. Díky třetí sérii bych klidně dal hvězd šest.
Robot a Frank (2012)
Konečně sci-fi o robotech, kteří se nesnaží ovládnout svět.
Argo (2012)
Ar, go fuck yourself! Skvělá zábava podle skutečných událostí, která Vás nepustí dvě hodiny od obrazovky.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Nejde jinak nez dat pet hvezd, ale Damian mi do role marinaka teroristy proste nesed....
Where the Trail Ends (2012)
Záběry a neskutečný výkony hodný obdivu. Tihle blázni to prostě umí a jsem rád, že seženou sponzory, který pošlou dva vrtulníky na konec světa, aby v HD natočily nekompromisní lahůdky.
Ladíme! (2012)
Nevím jestli bych si to někdy pustil znova, ale ty dvě hodiny utekly jako voda a já se parádně bavil. Po dlouhé době super tynejgrovská music/dance oddychovka.
Cosmopolis (2012)
Nevím proč, ale ten film mě něčím po celou dobu dostával, že jsem se musel dívat dál. Napjatě jsem čekal co se bude dít a co má být tím poselstvím, které chce Croneberg sdělit světu, které jsem nenašel, ale spousta super dialogů nutí člověka k zamyšlení nad světem a jeho směřováním......