Recenze (137)
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Je to sranda ale ta potitulkova scena je teda pekny cliffhanger!!
Ženy v běhu (2019)
Milý film, ktery nevyzaduje nijake vetsi intelektualni výkony, konec filmu je jasny po par minutách. Ale i presto se clovek zasmeje a to docela dost, a odchazi z kina spokojeny.
Zmizelá (2014)
To je pořádný psycho!
Deadpool 2 (2018)
Takhle jsem se hodne dlouho nezasmala!! Skvělé!
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Pokud by to timto dilem skoncilo, bylo by to skvele!
Kráska a zvíře (2017)
Tak do pulky filmu jsem mela spise rozporuplne pocity, ale odchazela jsem z kina s usmevem od ucha k uchu. Vec, ktera filmu dle meho nejvice skodi, je ten zpev. Narozdil od Popelky nebo treba klasickych animaku typu Na vlasku apod. tu zpev neprirozene zasahuje do deje a pusobi neprihodne. V urcitych chvilich jsem si prala, uz aby ten zpev skoncil. Hlavne v prvnich minutach. Jak ale na zpevu trochu ubrali, stala se z toho opravdu nadherna zalezitost a uz se moc tesim, az se na to budu moct podivat znovu. A mimochodem, ty saty jsou bozi!
Logan: Wolverine (2017)
Znovu bych to určitě vidět nechtěla. Ale jinak to opravdu stojí za to.
Dexter (2006) (seriál)
Az na 3. Sérii naprosto vydařený seriál. Malo který zvládne 8 sérii bez toho, aniž by to od půlky stalo za prd. Dexter si drží napinavost az do úplného konce, který teda... SPOILER byl malilinko pres caru. Skoro bych si i řekla, že to k tomu patřilo.. Ale já na ty depka konce moc nejsem. Aspoň jeden z tech osudu mohli tvurci ušetřit. Milující rodinku v Argentině nebo nadějnou detektivku. Oba nemuseli takhle zničit. Ale jinak... Parádní podívaná! Mimochodem... Nechapu, co se komu na poslední sérii nelíbilo. Určitě tam byli slabší série (třeba výše zmíněna třetí).
Jack a obři (2013)
Parádní! A ten konec.... no, na jednu stranu trochu mimo, ale tak proč ne? Nečekala jsem, že to bude takhle dobrý. O to víc mě zdejší hodnocení docela překvapuje. Hlavní představitel je trochu zvláštní, ale Ewan McGregor byl naprosto dokonalý :) Určitě se na to mrknu znovu.
Ladíme 2 (2015)
Tak nemůžete od tohohle kousku čekat nějaké umělecké zázraky, ale jako oddechová zábava na večer je to super :) Slyšela jsem pár negativních komentářů na druhý díl, takže jsem do toho šla s rozpoluplnými pocity, ale opravdu mě to bavilo. Nejvíc ta hudební vystoupení, ten příběh okolo je chvílemi opravdu stupidní, ale je to sranda. Závěrečný koncert opravdu super. Jediné co, film byl na můj vkus trochu dlouhý (v tomhle žánru). Společné "sbližování" mi přišlo zbytečné a trochu pomalé.