Recenze (86)
T.M.A. (2009)
Já jsem na film čekal dost dlouho a nakonec... SKALAMÁNÍ ........
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Tento muž není kuchař!!! ale pornoherec v důchodu
Kolotoč (1996) (pořad)
I točící se sklenice mléka v mikrovlné troubě je lepší a živějíší podívaná...
Plnou parou vzad! (2002)
De to
Maléry pana účetního (1980)
....Neúblížil jste si???....
Městečko South Park (1997) (seriál)
Skvělí , úderný , vtipný , sprostý , to se nám prostě líbí přiznejme si to ! :)
Gympl (2007)
Filmu jsem se kvůli Madlovy kterýho nemusim dlouho vyhíbal . Nakonec jsem ale podlehl dobrému hodnocení a film jsem zkouznul až do konce . Musim tedy pozvednout podle mne skvělou hereckou schopbost Tomáše Matonohy kvůli kterému jsem film dokoukával z dašením a také Jan Kraus byl ve filmu velmi povedený . dávám 4 hvězdičky ještě za hezkou Lenku Juroškovou
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
kravina!!!!!!!!!!
World Trade Center (2006)
Sice smutné,, ale nudné a trapně natočené,, Bohužel...
Pan tělocvikář (2007)
Dobré obsazení , dobrý vtip žádná trapnost co víc co míň plnou