Recenze (185)
Hon (2012)
At zije demokracie, vetsi moc tupeho davu, mocneho statniho zastupce a sbohem svobodo ! Aktualni pripad pani Michalakove ukazuje, ze hloupost vladne realnym svetem a jedinec je vetsinou bezmocny ....
Nespoutaný Django (2012)
No 4H jen za pekny herecky vykon mr.Waltze a to, ze Tarantinovi filmy jsou vzdy lepsi nez prumer !
Patrola (2012)
Riskovat vlastni zivot kazdy den za par babek, ale mit moc kdykoliv vytahnout boukacku na kohokoliv, kdo neuposlechne rozkazu. Zajimavy pribeh stojici za shlednuti.
Profesor v ringu (2012)
No, pohoda jazz film, 100x lepsi nez vetsina ceskych filmu ...
Prometheus (2012)
No, nic moc, cekal jsem vice.
Skyfall (2012)
Od te doby, co je hlavnim predstavitelem vzhledem RUS, je mi bond totalne ukradeny !
Sněhurka a lovec (2012)
Bida s nouzi, prochazi celym filmem, jen stezi se clovek dokouka az na konec.
Temný rytíř povstal (2012)
Jde to, ale predchozi Batmanovka je o level a pul vyse. Necekejte zazraky oni totiz opravdu neprijdou, ale jinak film prekracuje sed prumeru,
Underworld: Probuzení (2012)
Pribeh o nicem, ale kdo ma rad akci a obvykle souboje teto serie - upir vs lykant vs clovek a u toho Kate, tak si urcite prijde na sve ;-).
Za borovicovým hájem (2012)
Zajimavy, smysleny pribeh o spravne volbe v zivote, ktera pri spatnem rozhodnuti muze koncit i smrti. Dlouhe, dobre hudebne podbarvene a slusne zahrane. Uz Xty film s B.Cooperem, kde hraje vyborne.