Oblíbené seriály (8)
M*A*S*H (1972)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Přátelé (1994)
Krok za krokem (1991)
Chicago Fire (2012)
Dexter (2006)
K tomuto seriálu ani není potřeba komentář. Přesahuje o 100% nad všemi seriály. I nad mojí oblíbenou sérií HIMYM! Kdyby šlo dát 6 hvězdiček, dám 6..