Recenze (162)
Daisy Diamond (2007)
Drsny minimalismus!
Jerusalem (1996)
Dle romanu Selmy Lagerlöf.
Terapie - Série 1 (2011) (série)
... po 45 dílech a rozpačitě kýčovitém konci na lavičce, za 4 cípé
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
NE, ne a NEE! Mechanický výrobek na zakázku, očekávaný vrchol přelomu roku, další slinty na fantastického Finchera, ale toto ne - žádný drive, emoce, nevýrazní představitelé, unylý Craig a bezpříznaková Mara, zpitvořeně se snažící o švédské přízvuky. Noomi, kde je tvůj švih a elegance, zvládnutá role; i Nyqvist, ač ve vyčítané prkennosti, byl důvěryhodnější. Možná to, že Män som hatar kvinnor bylo skutečně AUTENTICKÉ, mé větší váhu, než že jen přemístím cizí štáb do švédských lokací. Jediný, kdo si trochu pohrál s rolí byl Stellan - ač ta Enya to až kýčovitě zabila, ale ... ani sex scény a postelová otevřenost to nezachrání. Posmontované scény jak z továtního pásu bez osobního vkladu a invence, čekala jsem mnohem víc! Shame on you, Fincher! A btw - pokud se hodlá pokračovat ve stejném duchu, ať se raději neobtěžují!
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Vizuálně-fantaskně-efektně-nereálně splácaný příběh s mixem žánrů, ale vcelku se rozpije jako skvrna, pozlátko klouzající po povrchu.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
neohromilo, nepřekvapilo, trochu nespojitá pohádka...
Hříšníci (2011) (seriál)
UK originál je asi kult, ale US verze nepokulhává, ba naopak, přirostla k srdci, banda jedna, tedy zvědavost do další série...
Máme papeže! (2011)
...jak jsem se těšila, tak zklamalo. Lapsy, přeskakování vyprávění a logiky, místy nuda. Sakriš, čekala jsem víc.
Sofiin svět (1999)
Raděj knihu nežli film.
Metoda (2005)
Začátek trochu pomalý, demonstrace neviděná ale zvukově zesílená. Drama jednoho pokoje nemá argument 12 angry men, ale současnost psycho metod také není od věci. Není to dokonalé ale za podívání stojí.