Recenze (162)
Dogma (1999)
Když vypreparuju ty "tupě vtipné" scény, scénář celkem ok, katolickou tematiku Smith trošku propral, no a pak jsou tu výkony jednotlivých postav! The voice of God! Oh my Alan!
Šéfové na zabití (2011)
Viděno, zapomenuto, účelu posloužilo. Nic víc, nic míň.
Manhattan (1979)
Gershwin v poetické bíločerné! Sakra Woody!
Zimní host (1997)
Nádherná poetika, síla v jemném pianu a okamžicích i mimo dialogy. Těžkost i něha zimy. Skvělé tempo střídání vyprávění. Poklona Alane!
Sněhový dort (2006)
Tento typ filmů mám prostě ráda. A čím víckrát Snow Cake vidím, oceňuji jemné detaily a nuance, soundtrack, a vůbec. Sladkobol mnozí nemusí, ale tady mi celkem sedl.
Něco, co stvořil Bůh (2004) (TV film)
Film stojí a padá s Mos Defem. Masky "stáří" působí trochu nevěrohodně.
Chamtiví lháři (2003) (TV film)
TV film, sic Dennehy jako třešnička, ale celé to působí dost lacině a nekonsistentně. Lépe si o tom něco přečíst.
Oněgin (1999)
Sourozenci Fiennesovi umí...
My Fair Lady (1964)
Nesmrtelná klasika, uvidíme, co nový remake...
500 dní se Summer (2009)
Soundtrack, střih, život sám. Po létu přijde podzim... kdyby to bylo tak přímočaré...