Recenze (127)
Avengers: Endgame (2019)
Lidé to tak vychválili, že jsem čekala pecku. O ona to pro mne taková pecka vůbec nebyla. Jednou slza ukápla při konci každý ví kvůli čemu. Jinak poslední bitka byla dobrá a bavila mne, ale za to první hodina mě neskutečně nudila. Moc dlouhé, moc kecání a hlavně Kapitán Amerika je prostě nudnej, nudnej, nudnej!
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Proč tohle sakra vzniká? Přesně kvůli těmto pořadům už na televizi nekoukám vůbec.
Padesát odstínů svobody (2018)
Když je blbá předloha je většinou blbý i film. Bohužel autoři Padesáti odstínů se hodně snažili něco s tím třetím dílem udělat, ale prostě to nešlo. Proč něco takového vůbec natáčet? Erotické knížky jsou prostě bez děje. Je to hlavně o sexu... hádkách...sexu...usmiřování...sexu... Z toho prostě neuděláte kvalitní film, ani kdybyste se přetrhli. Třetí díl stejně špatný jako druhý.
Kurýr 3 (2008)
Nejhorší byla ta zrzavá pipina. Jinak Statham zase sexy drsňák! Pořád mě to baví!
Labyrint (2015) (seriál)
Konečně seriál, který není shit. Moc jsem si to užila. Ten konec byl pro mě parádní. Kéž by takových seriálů bylo víc nebo aspoň se to tomuhle blížilo.
Drsňačky (2013)
Já jsem od tohoto moc nečekala a o to víc jsem byla potěšená, jak jsem se nasmála.
Suki na mono wa suki dakara šó ga nai!! (2005) (seriál)
Štvalo mě, že tam nebyly žádné ženy :D Bylo to až to nepřirozený :D
Flying Home (2014)
Jamie něco na něm je a ve filmech se mi líbí a hlavně mu to věřím.
Adolf Eichmann (2007)
Z toho člověka je mi na nic. Kdyby existovalo peklo on by se tam měl smažit ještě do teď. Na filmu mi vadil příběh vyšetřovatele ten tam byl zbytečně navíc a rušil mi to.
V zemi Jane Austenové (2013)
JJ Feild je prostě boží :)