Recenze (117)
Bullet Train (2022)
Hrozná blbost plná afektovanejch postav.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
To už by stačilo.
Lego Masters (2022) (pořad)
Trapnější moderátorské představení se jen tak nevidí. Je to škoda, být to ve stylu Peče celá země mohlo to být fajn.
Mimořádná událost (2022)
Kéž by se u nás točilo více takových komedií.
K zemi hleď! (2021)
Asi jsem na takovou "srandu" moc starej a přitom jsem mladej tak nevím.
Život zločinu (2021)
Pecka. Tohle snad nemůže hodnotit nikdo špatně.
Red Notice (2021)
Takhle raději ne.
Úniková hra: Turnaj šampiónů (2021)
Jednička mě nadchla, dvojka zklamala.
Armáda mrtvých (2021)
Další zbytečný film. Dvě a půl hodiny, to vážně?
The End of the Storm (2020)
Dokument mi ted vůbec nesedl. Jakožto fanoušek musím konstatovat, že zisk titulu by si zasloužil něco o dost lepšího.