Poslední recenze (60)
Normální lidi (2020) (seriál)
Hodně velké zklamání, k dodívání posledních dílů jsem se musela donutit, ale nestálo to za to, jako celý seriál.
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (2013) (epizoda)
Hodně syrový, ostrý, krutý a nelítostný, ale co ? oko za oko a zub za zub, každému krutému zločinu se přece musí dostat to nejhorší, ale na konci se i u mě projevila dávka lítosti? ale proč? ???vždyť tento člověk si to přece zasloužil!!!sonda do lidské duše, jestli bychom dokázali být takto bezcitní a nebo vlastně ne? za mě jeden z nejlepších dílů, ať už jsem z toho měla velmi rozporuplné emoce a o tom to mělo být!!!
Ženy v běhu (2019)
Úžasný film, který pohladí po duši, skvělé herecké obsazení, i když "happy end" někomu může přijít kýčovitý, tak jinak by to být ani nemohlo :-)