Recenze (28)
Pád letu A800 (2021)
Zapadnuty film niekde v kope tych serialikov, ktorymi nas krmia no stoji za to si to pozriet urcite. Skoro to uslo mojej pozornosti a to by som naozaj lutoval. Klobuk dolu.
Duna (2021)
Maximalna spokojnost :) Dej samozrejme neprekvapil, ale herecke vykony su OK a grafika uzasna 👍
Saljut-7 (2017)
Ďaleko lepšie ako Gravity. Super! :)
Interstellar (2014)
Za mňa 5* Dokonale spracovaný film a nenormálna výprava a zvukové efekty. Celý čas som bol vtiahnutý do deja a aj keď má film 2 a pól hodiny mal som pocit, že to bolo krátke :) Naozaj odporúčam vidieť a nespoliehať na video-ukážky, ktoré niekto kritizuje, že sú nepôtavé. Film všetko vynahradí a stojí za to.
Plán útěku (2013)
Konečne po dlhšej dobe som sa akčne aj zabavil aj ponaťahoval na deji čo mal hlavu aj pätu. Herecké výkony, myslím na úrovni a scenár to celé okorenil. Odporúčam na sobotňajší večer :)
Star Trek: Do temnoty (2013)
Naozaj nieje čo dodať. Tento film stojí za to vidieť aj viackrát. Hltal som každú minútu :) Vrelo odporúčam...
Kontakt (1997)
Skvelý film, ktorý patrí medzi moje obľúbené :) Nieje to len nejaké "suché" sci-fi, ale naozaj ma aj taký podtón na zamyslenie. Vrelo odporúčam....
Muži, kteří vybudovali Ameriku (2012) (seriál)
Skvelý seriál, naozaj stojí za to pozrieť :) Ako je spomenuté nižšie nepočuť tam žiadne "Americké" patriotické hovadiny, no skorej zameranie na historické fakty. Vrelo odporúčam.
Pár nenormálních aktivit (2013)
Podľa mňa je toto skvelá komédia a dá sa schuti nasmiať, hlavne v prvej polovici filmu. Určite stojí za pozretie, aj keď iba jeden krát :))) Odporúčam na poobedné zasmiatie.
Sedm psychopatů (2012)
Myslím, že to bol skvelý film. Má dej aj zápletku. Psychologický podtón a niečo na zamyslenie.