Recenze (608)
Banchangggyo (2012)
Romantická a dramatická linka príbehu tradične silná, môj dojem ale zráža nelogickosť konania postáv. Škoda. Skutoční kórejskí hasiči takto isto nefungujú.
38 (2014)
Gýčová, patetická, bulvárna zlátanina, ktorú pár vtipných historiek nezachráni. Nuž ale čo čakať od Dangla!? Dotyčný sa v hrobe obracia.
Pád Londýna (2016)
Dokonale žradlo pre vygumovane mozgy.
Whiplash (2014)
Hudobny film, o jazze obzvlast, nemoze byt zly.
Už teď mi chybíš (2015)
Na Dalekom vychode boli filmy s touto tematikou popularne pred niekolkymi rokmi. Teraz tato vlna zasiahla Ameriku a Europu. Bohuzial pre Ameriku, ta z toho vychadza najhorsie. Tento film to nijako nezmeni, skor naopak, potvrdzuje. Je to len slabsi, sedy priemer. Chce povedat vela, ale vlastne nehovori nic. Toto proste nevyslo. Ak chcete mat z podobneho zanru aj nejaky emocny zazitok, odporucam poobzerat sa po niecom z korejskej ci japonskej produkcie.
Devět paruk (2013)
Celkom prijemne prekvapenie. Autenticke, civilne, uveritelne. Aj takto absurdne sa da bojovat s osudom. Chyba americky patos a prvoplanova hra na city, co je velmi pozitivne. Je vidiet ze europska produkcia je niekde inde (v pozitivnom zmysle slova) ako ta holywoodska.
Pixely (2015)
Je to take absurdne, ze sa to ani neda skritizovat.
Králova zahradnice (2014)
Na francuzskom kralovskom dvore sa hovori a pise anglicky. Hm, zaujimave...
Než jsem tě poznala (2016)
Takmer vsetko dokonale klaplo, az na ten totalne neoriginalny namet.
Švadlena (2015)
Tristvrtina dobreho, prijemneho a vtipneho filmu vyusti do absurdnych bizarnosti v jeho zavere, ktory ho zraza na uroven priemernosti. Stale sa opakujem, ale toto je typicky copyright Hollywoodu. Najhorsie na tom je ze uz sa po nom opicia aj ine produkcie.