Recenze (608)
500 dní se Summer (2009)
Romkom, ktory je iny ako ostatne. Vtipny, plny napadov, zabavny s vybornou hudbou. A užasna Zooey k tomu. K uplnemu vrcholu ďaleko nema.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Už to davno nema nič so zakladnou myšlienkou pôvodneho filmu. Už je to len obyčajny, bezduchy akčny film s obrovskou kopou nelogickosti.
Proroctví (2009)
Vybornu prvu polovicu filmu strieda prazvlaštna zlatanina v tej druhej. Prečo?!
Život po životě (2010)
Vcelku vydareny film so zaujimavym nametom zabija prvoplanovy zaver. Od Eastwooda som teda čakal viac kreativity a invencie.
Zdrojový kód (2011)
Sci-fi thriller, ktory tak trochu pripomina Deja Vu s Denzelom Washingtonom. Vyborne vystavane, dobre zahrate, miestami prekvapujuce. Až na to moralne posovlstvo v zavere, ktore si mohli naozaj odpustiť.
Hotel Rwanda (2004)
Drsne, krute, pravdive. Politika je najväčšie svinstvo...
Čarodějka ze země Oz (2007) (seriál)
Veľmi vydarena sci-fi variacia na Čarodejnika z krajiny Oz s roztomilym a neodolateľnym kukučom Zooey Deschanel.
Černá labuť (2010)
Ďalšie pozlatko, ktoreho obsah nechuti adekvatne krasnemu obalu. Ale to dnes predava, tak načo sa v tom šprtať hlbšie?! Skutočneho filmoveho umenia je už dnes čoraz menej a menej. O to horšie, že ani nie je pôvodne. Ďalši z radu vyhypovanych pseudoumeleckych filmov.
Život nikdy nekončí (2009)
Prijemny civilny snimok o boji s nepriazňou osud a hľadani noveho zmyslu života. Bez zbytočnych omaľovanok a prikras, bez citoveho vydierana, bez prehnanych gyčovych emocii. Fajn.
Tři dny ke svobodě (2010)
Ďalši priemerny a teda zbytočny remake. Dokedy ešte?