Recenze (85)
Tonoucí se stébla chytá (1967)
Ze všech filmů s Louis de Funèsem se mě tento líbil nejvíc, nejvíc jsem se u něho bavil.
Drobečkové (1990) (seriál)
Tiny Toons jsou moje nejoblíbenější kreslený postavičky, takže jim ani nemůžu dát míň než 5 hvězdiček.
Moje rodina (2000) (seriál)
Miluju americký sitcomy,zato britský mě většinou moc nebavily a tenhle mezi ně patří..tenhle seriál se mě moc nelíbil,nemám moc rád britskej humor a Moje rodina mě moc nezaujala.
Rozmary lásky (1995) (seriál)
Tak tenhle seriál jsem miloval, pamatuju si jak ho dávali na Nově a každý odpoledne jsem na na něho koukal a tehdy jsem si moc přál takhle žít v tomhle seriálu, prostě bydlet ve velkým domě s těmahle lidma Na Rozmary lásky jsem nikdy nezapomněl,málokterej seriál jsem měl tak rád jako tento.
Kutil Tim (1991) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších sitkomů.
Jak bude (2010) (pořad)
Nejlepší předpověď počasí v Česku, originální a zábavná, přesně takové pořady bych si přál od nových televizí.
Udělám cokoliv (2006) (pořad)
Tohle byl docela dobrej pořad a hlavně se mě v něm moc líbil Tomáš Matonoha, jak ho moderoval.
Manéž Bolka Polívky (1987) (pořad)
Polívku mám radši jako herce než jako komika, i když uznávám že tohle je dobrej pořad ,tak mě se Manéž nikdy moc nelíbila, nevím,jestli je to tím prostředím, ale nevzpomínám na tento pořad moc rád.. jediný,co se mě tam líbí je ta závěrečná písnička.
Experiment (2001)
Tohle mě docela bavilo, rozhdně jsem se u toho nenudil, ale je to dost hroznej film, každopádně mě to připadá nereálný, ve skutečnosti nemůžou bejt lidi tak strašně zlí,tohle bylo opravdu strašný..ale napínavý to bylo.
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Blbost, ten závěr byl úplně nesmyslnej, a pro mě nepochopitelnej..tenhle horor se mě nelíbil. :(