Poslední recenze (7)
Nová holka (2011) (seriál)
...první série mě 3/4 moc nenadchla ale do konce druhé jsem nadšená...
Kámoši až na dno lahve (2013)
* a to pouze za výkon Jaka Johnsona....jinak bez zápletky i děje
Muž z oceli (2013)
Tak tohle je totální odpad. Film postavený jen a pouze na efektech tak to je velka slabota