Recenze (238)
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
Zajímavý nápad, ale jinak strašní trapárna. 50%
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Dvojka už pokročila, určitě lepší, ale pořád to není ono. 55%
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Pěkná pohádka pro děti. Z mé strany ale jen a pouze průměr. 45%
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Moc jsem se na Loopera těšil, a to byla možná chyba. Kladl jsem si na něj moc velké nároky, a tudíž mě mírně zklamal. Začátek ušel, zabíjení a vymetání kaleb bylo fajn, ale trochu se to zabrzdilo, když potkal sám sebe. Od té doby se to ne a ne chytit. Jen ten konec jakžtakž jde. Ale jinak nic moc. Škoda. 65%
V pasti (2005)
Popravdě nevím, co si o tomto filmu myslet. Mám být pohoršen? Na druhou stranu proč? Bohužel mi nesedla do své role Ellen. Jinak si myslím, že Patrick svoji roli zvládl. Ale ten konec, ten byl sakra nedomyšlenej a tak nějak ustřihlej... 50%
Černobylské deníky (2012)
Musím říct, že ze začátku jsem byl doslova ohromen celou Pripjatí. Docela dobře dodávala pochmurnou atmosféru vylidněného města, ale jak přišlo na nějakou akci, je to pořád to stejné...50%
Futurama (1999) (seriál)
Evidentně slabší než Simpsonovi. Možná proto, že mi postavy nejsou tak sympatické, možná něco jiného, ale něco mi říká, že Futurama je pouze tuctový seriál. Nepřesvědčila mě. 45%
Agent bez minulosti (2002)
Zajímavý námět, příběh už mi přijde v některých fázích filmu nudnější, Damon mi navíc do té role jaksi nepasuje, ale možná jen můj osobní pocit. Nicméně dávám 3*. 60%
Forrest Gump (1994)
Nechápu zdejší hodnocení...Tohle přece nemůže být jeden z nejlepších filmů. Příběh mě nebavil a už vůbec ne přiblblý Forrest. Tohle já nemám rád. Možná jsem jen zaujatý vůči Tomu Hanksovi, ale já si prostě nemůžu pomoct. Tenhle film není ničím zajímavý, ani není tak dokonalý, jak tu většina lidí píše. Prostě jen rutinní až podprůměrné. Pro mě jsou 3* maximum, víc dát nemůžu. 50%
Paranormal Activity 2 (2010)
Dvojka určitě slabší než jednička, už se dá čekat co přijde. 55%