Recenze (320)
SuperStar 2021 (2021) (pořad)
Opakovanej vtip není vtipem. Vyšumělá porota, opakující ty stejný hlášky, rady a momenty překvapení a způsoby posílání do prdele. Nuda, nuda, šeď. Přidejte k tomu soutěžícím třeba sekání mečem.
Bučkovi - slunce, seno, vesnice (2013) (pořad)
Chytnul jsem hustej díl. Všichni na sebe věčně hulákali a hrozně rychle, a jeden přes druhýho a rozuměl jsem prakticky jenom komentář, takže mi mnohý hlášky unikly. Každopádně jsem pochopil, že jde o bizár bez hranic.
Pokoj (2003)
Připojuju se k obdivovatelům a těm, kteří tohle dílo mají za geniální počin. Vidět a zemřít.
Špindl 2 (2019)
Čistokrevnej kulturní masakr, jak se sluší a patří. Ani nevím, proč se na to koukám...asi proto, že jsem zvědavej, jestli posunou laťku ještě dál a kde to skončí a jestli je to opravdu možný. Jo, je to možný. Tam už chybí jenom to, aby by Hrachovcová na svých duchovních kurzech prováděla vaginální napářku.
Love Island (2021) (pořad)
Chcu vidět pořádně šťavnatý rozvalený kundy a natrčený čuráky! Jinak nedám ani hvězdu! Prdele a kozy už jsou nuda. Stejně mi tam všichni připadaj jako takoví jacísi impotenti. Tak na to snad vlítnu, lidi, nelidi, do píči. Chcu animálnost!
První večeře (2021) (pořad)
Ty vole, Zďeňulo, kdy těm lidem flusneš do žrádla? To bude teprv ta pravá reality čuryna! Bordelmamá Zděnda!
Tajný agent Jack T. (1997)
Akční drama thriller? Kdepak. Roztomilá romantická konverzační komedie s Stevenem vyvedeným v kůži a třásních.
Nezvratný osud 5 (2011)
Moc líbilo. Vyvražďovačka pana Osuda s paní Smrtí funguje dobře, jako správnej ouchyl jsem se těšil na každou další smrt. Předvítalelný jak hřmění po blesku a jednoduchý jak Pepek Vyskoč, ale funguje skvěle. Až na ten nečekanej konec, kterej mile překvapil neholywoodským nehappyendem. Výborný.
Závod s časem (2013)
Totální nelogická pitomost. Jednu hvězdu dávám za likvidaci poldů. ACAB!
Všichni musí být v pyžamu (1984)
Majstrštyk Františka Husáka. Homolci hadra. "Člověk může prohrát, ale nesmí rezignovat". Nadčasový moudro.