Recenze (591)
Jak přežít svého muže (2023)
Nebylo to tak špatné, ale tak nějak vůbec nevím, co to mělo předat. 2,5*
Irské přání (2024)
"Neměli bychom si brát toho, koho si přejeme, ale toho, kdo si nás najde nebo ho najdeme my."
Tajemství: Odvaha snít (2020)
Hlavní myšlenku knihy zosobňuje John Lucas, a to vskutku celkem okrajově a především ve skvělé první půlhodině filmu. Zbytek se spíše zaměřuje na tuctový americký scénář. A myšlenka vyznívá tedy do ztracena. Plus je, že děti nebyli typické filmové - průšvihové, nevychované, způspbující problémy. 3,5*
Kuciak: Vražda novináře (2022)
Srozumitelné, přehledné, skvěle vysvětleno.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Další Kazmovo video, jen delší. Nápad zajímavej, ale nemůžu souhlasit s ničím, co Kazma dělá. Lže, podvádí, obelhává, využívá a ještě si to obhajuje dobrými úmysly. Nevěřím mu. 1,5*
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Bezvadný. Ano, mouchy se najdou, ale já jsem nadmíru spokojená. 4,5*
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Čekala jsem zmiňovanou hru, ne film s odkazy. 3,5*
Barbie (2023)
Potenciál obrovský, ale realizace? Škoda. Čekala jsem víc. Mnohem. Film nějak neví, jestli se brát vážně nebo být spíš komediální nebo dětské nebo dětinské nebo sprosté... tak je to zmatená směs. A trochu nudná. 2,5*
Přání k narozeninám (2022)
Chvílemi to bylo fajn, ale chvílemi i celkem hloupé. Balancovalo to na hraně a každou chvilku to bylo jinde. Teď vtipné, teď trapné. Ale dalo se to. Svým rodičům bych to doporučila, svýmu klukovi ne. 3,5*
Princ Mamánek (2022)
Mě to teda dost překvapilo. Čarodějnice byly bezvadné. Je to takové hodně hodně netradiční.