Recenze (591)
LOVEní (2019)
Film byl docela dobrý, až na ten trapný milionkrát ohraný konec. 3,5*
Psí poslání 2 (2019)
První díl byl tedy lepší. Nemám moc ráda filmy o zvířatech. Ale ok. 3,5*
Ženy v běhu (2019)
Příjemný, ale ničím speciální film. Není to tak extra dobrý, jak se traduje, ale je to fajn. 3,5*
Teroristka (2019)
Byla to hloupost a polovinu času mě to nebavilo, přesto konečná konfrontace ve vile vážně stála za to. 2,5*
Sněžný drak (2013) (TV film)
Netradiční a sympatická pohádka, která mě skutečně bavila. Žádné přehnané klišé a ani přehnaná originalita. A obsazení vskutku skvělé. Krásná byla i chemie mezi hlavními představiteli. Opravdu příjemné překvapení navzdory zdejšími hodnocení.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Krejčíkovou ráda nemám, nicméně komediální role ji sednou.
Monte Cristo (2002) (divadelní záznam)
4,5* Na Draculu to samozřejmě nemá, nicméně Svoboda/Borovec je záruka kvality.
Čertí brko (2018)
Moc milá pohádka, která potěší. Hodně dobře jej táhne Ondřej Vetchý, bez něj by to nebylo tak dobré.
Yesterday (2019)
Čekala jsem pecku a... ta se nekonala. :( Byl to milý komorní film, co se bral docela vážně. Nebyl špatný, vlastně byl docela dobrý, ale čekala jsem něco jiného. Netrvala bych úplně na stylu Bohemian Rhapsody, ovšem mohli se alespoň snažit udělat to trochu muzikálnější. Trailer vypadal úžasně zajímavě, bohužel však ani jednu písničku nezahráli celou. Proč? Škoda.
Prolhaní (2017) (seriál)
Jako jo, je to zbytečně roztahaný, ale i tak zajímavý. Zpočátku vůbec nevíte, který z nich je ten magor :)